Vés al contingut

Gema Santos participa en la taula rodona sobre recursos educatius oberts “Compartir y colaborar en la emergencia educativa”

El passat 28 de juny de 2021, la membre i investigadora del CRICC Gema Santos va participar en la taula rodona virtual «Compartir y colaborar en la emergencia educativa», organitzada per El CHAT (Comunidad de Habilidades y Aprendizaje con Tecnologías) de la Universitat UNAM de Mèxic. A la sessió va intervenir María Soledad Ramírez, professora del Tecnológico de Monterrey i coordinadora de la càtedra UNESCO REA a Amèrica Llatina, amb la presentació «Panel de recursos educativos abiertos (REA)». Seguidament, Gema Santos va presentar «Recursos educativos abiertos: panorámica y ejemplos», en la qual va explicar en què consisteixen els REO i com se’n poden crear de nous, així com exemples d’aplicació a Espanya. La sessió va finalitzar amb un debat moderat per Daniel Mendoza Paredes, professor de la UNAM, amb les preguntes dels assistents.

Si no vau poder assistir, podeu visualitzar-la al canal de YouTube de CHAT Iztacala i consultar el programa sencer de la jornada al web de la comunitat CHAT.

CRICC CRICC

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals