Vés al contingut

“Introducció al treball etnogràfic. L’observació participant i els diaris de camp” a Els Dimecres del CRICC

Els Dimecres del CRICC – dimecres 16 de novembre “Introducció al treball etnogràfic. L’observació participant i els diaris de camp”

La següent sessió d’”Els Dimecres del CRICC” la protagonitzarà l’investigador postdoctoral Eduard Ballesté Isern, de la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

L’acte es realitzarà el dimecres 16 de novembre, de 15:30 a 17:00 h a la Sala de Juntes (aula 206) de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals (FIMA). Presentarà Maria José Massanet, investigadora del CRICC.

Des de l’any 2019, Eduard és investigador postdoctoral al projecte TRANSGANG (ERC Advanced Grant) de la Universitat Pompeu Fabra (Departament de Comunicació), i doctor en Antropologia Social per la Universitat de Lleida. Al llarg de la seva carrera, ha portat a cap diferents estudis etnogràfics relacionats amb les joventuts, la participació política, els moviments socials, l’adultcentrisme, la marginalitat i la segregació, les perifèries urbanes, la violència estructural i la seva assimilació i reproducció, així com sobre grups de joves de carrer i bandes.

Us hi esperem!

CRICC CRICC