Vés al contingut

M. Térmens i P. Rueda visiten la Universidad Panamericana amb el projecte CODICIS

Els professors M. Térmens i P. Rueda han viatjat a la Universidad Panamericana (Guadalajara, Mèxic) per participar en les activitats del projecte europeu CODICIS: Enfortiment de capacitats per a la Recuperació i Conservació del Patrimoni Documental i Bibliogràfic a Llatinoamèrica els dies 29 d’agost a l’1 de setembre. Durant la seva estada han participat en el comitè directiu que s’encarrega del disseny i desenvolupament del projecte i també han participat en una trobada regional. El comitè ha estat clau per avançar la gestió del Curs de formació de formadors en gestió i conservació d’arxius i biblioteques patrimonials que coordina la Universitat de Barcelona amb la de Catania. En el seminari regional Jornades de patrimoni documental i bibliogràfic: Fuentes i tècniques de recerca han participat amb ponències convidades els dos professors. M. Térmens s’ha ocupat de «Digitalització d’arxius i documents» i el professor P. Rueda de «Fonts per als estudis patrimonials en biblioteques». Aquests seminaris s’organitzen en cadascuna de les sis universitats llatinoamericanes participants de Bolívia, Perú i Mèxic i s’aniran desenvolupant durant el curs 2022-2023.

CODICIS

CRICC CRICC