Vés al contingut

Valoració i percepció de l’educació digital durant la crisi de la COVID-19

Boté-Vericad, J.-J., Argudo, S., & Urbano, C. (2022). Digital Education appraisal and quality perception by students, teachers and trainers at the partner Higher Education Institutions (HEI) during the COVID-19 crisis. DECriS Erasmus+ Project Intellectual Output 2 Report (IO2). http://hdl.handle.net/2445/201761

Aquesta investigació forma part del projecte Erasmus+ Digital Education for Crisis Situations: Times when there is no alternative (DECriS). El projecte se centra en les pràctiques digitals innovadores implementades en Institucions d’Educació Superior (IES) en l’àmbit de la Biblioteconomia i la Documentació, la seva relació amb l’Educació Digital (ED) en general, i l’adopció de Recursos Educatius Oberts (REO) en qualsevol situació d’aprenentatge, però especialment en situacions de crisi com la pandèmia de COVID-19.

Aquest informe pertany al Resultat Intelectual 2 del projecte: “Digital Education appraisal and quality perception by students, teachers and trainers at the partner HEI during the COVID-19 crisis”. L’objectiu d’aquest resultat és conèixer les actituds dels estudiants i professors envers l’ED i els recursos educatius, en general, i envers els REO canònics, en particular, principalment durant la crisi de la COVID-19 i en contrast amb les seves experiències prèvies a la pandèmia.

Es van realitzar un total de 39 entrevistes a professors i 10 grups focals amb estudiants en els centres de Biblioteconomia i Documentació de les cinc institucions socies del projecte. Per a cada soci, es presenta un informe amb els resultats de l’anàlisi de les transcripcions de professors i alumnes per separat, estructurat en set blocs: Context, Actituds i Expectatives; Adaptacions; Problemes; Avantatges; Lliçons apreses; Bones pràctiques; i Millores.

CRICC CRICC

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals