Professorat

Jornades sobre repositoris d’accés obert a Bilbao

Entre el 23 i el 25 de maig, se celebren a Bilbao les 5es Jornadas OS-Repositorios, sota el lema «La motricidad de los repositorios de acceso abierto», unes jornades que han de servir per revisar la trajectòria de l’accés obert a Espanya des de 2006 i per promoure el coneixement d’experiències punteres a universitats i centres de recerca espanyols i de projectes que finança la Unió Europea. El degà Ernest Abadal forma part del seu comitè científic i modera la sessió de ponències del dia 24. Diversos professors de la Facultat  —Ciro Llueca, Josep-Manuel Rodríguez-Gairín, Marina Salse, Jordi Serrano, Miquel Térmens i el mateix Ernest Abadal— hi assisteixen i hi presenten comunicacions (podeu consultar-ne aquí els resums).