Professorat

Daniel Mourenza participa al congrés «Reapproaching Walter Benjamin: the Task of Theory Today» a la Western University del Canadà

El congrés estava organitzat pel Centre for the Study of Theory and Criticism de la Western University i va tenir lloc el 19 i 20 d’abril de 2024 a London, Ontario. L’investigador postdoctoral de la FIMA Daniel Mourenza va presentar una comunicació amb el títol «The haptic quality of film: Walter Benjamin and film phenomenology». Mourenza està realitzant un projecte d’investigació sobre el paper dels sentits en el cinema contemporani fet per dones a partir de teories fenomenològiques. En aquesta comunicació, va presentar algunes qüestions teòriques que està desenvolupant en la seva recerca i que revisen algunes idees que va abordar en el seu llibre Walter Benjamin and the aesthetics of film (Amsterdam University Press, 2020).