La Facultat participa en la prova pilot «UB avisos de qualificacions»

La UB ha desenvolupat l’aplicació «UB avisos de qualificacions» per a telèfons intel·ligents (dispositius iPhone i Android), amb l'objectiu d'enviar una notificació als estudiants en el moment en què les qualificacions són incorporades a l’expedient acadèmic. L’equip que ha desenvolupat aquesta aplicació ha sol·licitat la col·laboració de la Facultat en una prova pilot que ha de permetre comprovar-ne el funcionament. La prova comença el dilluns 18 de juny i durarà al voltant de 10 dies. El projecte s'aplicarà a tots els ensenyaments de grau i de màster universitaris, tot i que, en aquests moments, només funciona de forma completa a la nostra Facultat. Tots els alumnes han rebut una carta explicant-los el projecte i demanant-los la seva col·laboració amb observacions i suggeriments.