Grups de conversa per practicar l’anglès o altres llengües

Els Serveis Lingüístics ofereixen la possibilitat de practicar l’anglès o altres llengües, de manera informal i complementària als cursos presencials o virtuals.

Els grups de conversa d'anglès funcionaran en sessions setmanals d’una hora de durada del 4 de març al 24 de maig, al Campus Sants i a altres campus de la UB. L'assistència és gratuïta i exclusiva per a estudiants de la UB de diferents nivells (A2, B1, B2, i C1/C2), i les sessions estaran dinamitzades per un estudiant nadiu. El nombre màxim d'assistents per sessió és de 8 persones. El període dinscripció estarà obert a  www.ub.edu/sl/grupsdeconversa, a partir del dijous 28 de febrer, a les 22 h. Les places són limitades i s'adjudicaran per ordre d'arribada de les sol·licituds. També podeu demanar informació als Centres d'autoaprenentatge de llengües (tel. 934 021 861 i 934 035 299).

Per practicar altres llengües, hi ha una altra modalitat: la Borsa d’intercanvi lingüístic, que permet l'intercanvi de conversa de català per una altra llengua. Per informar-vos-en o inscriure-us-hi aneu a: http://www.ub.edu/sl/borsa.