Celebrat el seminari de cloenda del Pràcticum del grau d’IiD

El passat dimecres 28 de maig, va tenir lloc a la Facultat el seminari de cloenda del Pràcticum del grau d’Informació i Documentació, que aquest semestre ha estat format per un únic grup tutoritzat per Núria Jornet. L’acte va comptar també amb la participació d’estudiants dels dos grups de l’assignatura Avaluació i qualitat que cursaran el Pràcticum el curs vinent.

El professor Javier Guallar va obrir la sessió amb una presentació sobre els perfils professionals híbrids i, a continuació, dues tutores de centres de pràctiques —Jordina Escala (responsable del Centre de Documentació de Vinseum Museu de les Cultures del Vi de Catalunya, de Vilafranca del Penedès), i Isabel Juncosa (directora de la Biblioteca de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona)— van exposar la seva visió de l’exercici de la professió, tant pel que fa al desenvolupament de les funcions del seu lloc de treball actual, com a la seva trajectòria professional. Les intervencions es van complementar amb un debat final amb la participació dels estudiants.