Professorat

Aurora Vall participa en una activitat formativa sobre e-salut adreçada a estudiants de batxillerat

La professora Aurora Vall, conjuntament amb Clara Boté, infermera de l’EAP Guinardó de Barcelona i exalumna de la Facultat, participen en una activitat formativa sobre e-salut que porta per títol «A la consulta del Dr. Google: buscant respostes sobre salut a Internet» i forma part de l’estudi que Carme Hernández, alumna de doctorat de la Facultat i professora de Llengua catalana a l’Institut Pere Vives Vich d’Igualada, està preparant.

La tesi doctoral de Carme Hernández tracta sobre la qualitat de la informació medicosanitària en línia. En el marc d’aquest treball, durant la primera quinzena d’octubre, els alumnes de 1r i 2n de batxillerat del seu Institut participaran en un estudi qualitatiu sobre l’autopercepció de les pròpies competències a l’hora de buscar informació sobre salut a Internet.