Inauguració del postgrau de Prescripció Lectora

El passat 4 de novembre de 2020 va tenir lloc la inauguració del curs de postgrau de Prescripció Lectora de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona. Aquesta és la quarta edició fruit de l’acord del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, del Servei de Biblioteques i de la Universitat de Barcelona.

En els parlaments institucionals intervingueren el degà de la Facultat, Miquel Térmens, la directora del postgrau, Anna Rubió, i la consellera de Cultura de la Generalitat, Àngels Ponsa. La conferència inaugural, «Les addiccions de la lectura», va ser impartida pel professor de la Universitat de Barcelona i crític literari Jordi Gràcia.

El curs acull 50 alumnes, principalment, bibliotecaris, llibreters i professionals de l’animació lectora i la cultura.