Jornades de Portes Obertes dels ensenyaments de grau a la FIMA

Els passats 14 i 15 d’abril de 2021 van tenir lloc, novament en format virtual, les Jornades de Portes Obertes dels ensenyaments de grau que ofereix la Facultat. El 14 d’abril es va presentar el grau de Comunicació Audiovisual (CAV) i el 15 d’abril va ser el torn del grau de Gestió d’Informació i Documentació Digital (GIDD) i del doble itinerari InfoCom (CAV+GIDD).

Els actes van començar amb la intervenció del degà, Miquel Térmens, que va presentar la Facultat, els estudis que s’hi imparteixen i els serveis que ofereix a l’alumnat, i va mostrar les instal·lacions a través d’un nou vídeo institucional. A continuació, els caps d’estudis de CAV i GIDD, Jorge Franganillo i Aurora Vall, i la coordinadora d’InfoCom, Mari Vállez, van presentar les respectives titulacions.

En la presentació del grau de CAV va intervenir també el tècnic d’audiovisuals Jordi Capella, que va presentar els equipaments i les instal·lacions audiovisuals i va explicar el dia a dia dels estudiants d’aquest ensenyament. En la presentació del grau de GIDD van intervenir també la tutora del Pla d’Acció Tutorial Sílvia Argudo, que va contribuir a explicar els continguts de l’ensenyament, les seves modalitats i les pràctiques curriculars i extracurriculars, i els alumnes de 4t Vicenç Paltré i Andrea Navarro, que van parlar de la seva experiència. En la descripció del doble itinerari InfoCom, la coordinadora Mari Vállez va explicar les característiques d’aquesta opció, tot fent èmfasi en la singularitat d’aquests estudis, i dos alumnes d’aquest doble grau van explicar la seva experiència en la titulació.