Professorat

Presentació de l’informe anual «Estat de la cultura i de les arts» 2021, amb la participació de Lluís Agustí

El Consell Nacional de la Cultura i de les Arts (CoNCA), va presentar dijous 14 de juliol de 2022, l’informe anual Estat de la cultura i de les arts 2021.

La presentació va tenir lloc primerament en el marc del Parlament de Catalunya, davant dels representants polítics del país, i seguidament, al Born Centre de Cultura i Memòria, amb els representants del sector cultural.

A l’informe s’hi poden trobar, entre d’altres, les principals dades i indicadors culturals disponibles sobre l’impacte de la covid-19 en el conjunt del sistema cultural català, i el relat de com els sectors culturals han viscut l’any 2021, marcat per la lenta represa de l’activitat cultural.

El capítol sobre l’edició ha anat a càrrec del professor de la FIMA Lluís Agustí, director de l’Escola de Llibreria de la Universitat de Barcelona i el Gremi de Llibreters de Catalunya, «Edició: llibres, una recuperació positiva, però incompleta».

Es pot consultar l’informe complet a: https://conca.gencat.cat/ca/detall/publicacio/2021-Informe-anual-sobre-lestat-de-la-cultura-i-de-les-arts