Participació de professors de la FIMA al congrés internacional de la SEP

Els passats 29 i 30 de juny de 2023, va tenir lloc a la seu de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals de la Universitat Blanquerna-URL el XXIX Congreso Internacional de la SEP (Sociedad Española de Periodística), amb el lema «Periodistas en redefinición». Els professors de la FIMA Carlos Lopezosa, Mari Vállez i Javier Guallar, amb el professor de Blanquerna Pere Franch, van presentar-hi dues comunicacions conjuntes: «Definición y tipología de muros de pago en la prensa digital: una scoping review» i «La newsletter, nuevo producto periodístico: características y curación de sus contenidos: estudio de caso del The New York Times». Aquests professors formen part del projecte de recerca CUVICOM. Els resums de tots els treballs aportats al congrés estan disponibles en línia.