Oberta la preinscripció del curs de postgrau en Llibreria

S’ha obert la preinscripció del curs de postgrau «diploma d’especialització en Llibreria» que organitza biennalment la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals i el Gremi de Llibreters de Catalunya, amb l’ajut de l’Institut Català de les Empreses Culturals. Aquest curs, que té una orientació clarament professionalitzadora, prepara per a l’exercici laboral en el món de la llibreria. És obert a qualsevol persona, sense requisits previs. S’ofereix en modalitat presencial, amb docència dues tardes a la setmana (dilluns i dimecres), de setembre a l’abril, més 100 hores de pràctiques obligatòries en llibreries. Per a més informació, podeu consultar aquesta pàgina o demanar-la al director, Lluís Agustí. La preinscripció es pot formalitzar en aquest enllaç.