Professorat

Pedro Rueda, a un tribunal de tesi a Madrid

El professor Pedro Rueda va participar, el passat 10 de juliol de 2023, al tribunal que va avaluar la tesi de Javier Ruiz Astiz «El libro y la imprenta en Navarra en el siglo XVII», dirigida per Fermín de los Reyes Gómez, que es va presentar a la Facultad de Ciencias de la Documentación de la Universidad Complutense de Madrid. El tribunal va ser format, a més de Pedro Rueda, pels professors Antonio Castillo Gómez, Manuel José Pedraza Gracia, Benito Rial Costas i José Luis Gonzalo Sánchez-Molero. El doctorand va presentar la seva recerca bibliogràfica en la qual localitza més de 250 noves edicions navarreses no registrades en les bibliografies anteriors i on analitza documentació d’arxiu inèdita sobre els impressors i les edicions fraudulentes realitzades en diverses ciutats que es presentaven com a Pamplona.