Núria Ferran, nova coordinadora del programa de doctorat de la FIMA

La doctora Núria Ferran-Ferrer és la nova coordinadora del programa de doctorat en Informació i Comunicació de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona (programa conjunt amb la Universitat de Saragossa), des del passat 26 de juliol de 2023. La doctora Ferran-Ferrer substitueix el doctor Mario Pérez-Montoro, qui d’acord amb la normativa administrativa i després de 12 anys al davant, ha exhaurit el temps màxim per continuar essent-ne el coordinador.

Precisament el programa de doctorat en Informació i Comunicació de la nostra Facultat ha obtingut recentment, l'”Acreditació en progrés cap a l’excel·lència”, la màxima qualificació possible, de mans de l’Agència de Qualitat Universitària (AQU). Des d’aquí donem l’enhorabona a tot el personal implicat en el doctorat per aconseguir aquesta excel·lent qualificació.

Núria Ferran-Ferrer és professora agregada a la FIMA des del 2021 i delegada del rector per a la direcció de la Unitat d’Igualtat de la Universitat de Barcelona. Anteriorment, era professora als Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Té el doctorat Europeu per la Universitat de Barcelona (UB, 2010), i és llicenciada en Periodisme (UAB, 1998), en Documentació (UOC, 2003) i màster en Societat de la Informació (IN3-UOC, 2005). Les seves especialitats de docència són el disseny d’experiència d’usuari (UX) i el disseny d’interacció (DxI). En l’àmbit de la recerca, ha treballat en diversos projectes estatals i europeus i actualment és la investigadora principal del projecte Women and Wikipedia (W&W)