Programa de pràctiques d’estiu a l’estranger, 2023

L’estiu de 2023, diversos estudiants de la Facultat porten a terme unes pràctiques a l’estranger, dins del programa propi de la nostra Facultat de «Pràctiques d’Estiu a l’Estranger», que es convoca des de fa més de vint anys (tret dels anys afectats per la pandèmia de la covid-19). Concretament, els estudiants que enguany gaudeixen d’aquestes pràctiques són: Marina Clavijo, del doble grau «Infocom», a l’Institut Cervantes de París; Alejandro Oya, del màster en Biblioteques i Col·leccions Patrimonials, a l’Arxiu i Museu de la Literatura de Brussel·les i, finalment, Tina Levillaín, del grau en GIDD, a l’Institut Cervantes a Tolosa de Llenguadoc. Esperem llegir algun testimoni d’aquestes experiències al blog Mòbils FIMA.