Professorat

Professors de la FIMA participen en cursos de formació en patrimoni bibliogràfic del projecte CODICIS

A l’estiu, professors de la FIMA han participat en els cinc cursos de formació en patrimoni bibliogràfic del projecte CODICIS: Fortalecimiento de capacidades para la recuperación y conservación del patrimonio documental y bibliográfico en Latinoamérica, a Bolívia, Perú i Mèxic.

Mònica Baró, Lluís Agustí, Concepción Rodríguez i Carina Rey han participat virtualment en el curs de la Universidad Católica Boliviana Sede Tarija, i les dues últimes presencialment a Guadalajara (Mèxic), a la Universidad Panamericana. A més, els professors Carina Rey i Lluís Agustí han impartit sessions virtuals en el curs de la Universidad Mayor de San Andrés (La Paz, Bolívia).

Així mateix, el professor Pedro Rueda participa els dies 8 i 9 de setembre en el curs presencial iniciat a la BUAP (Puebla, Mèxic) amb els 25 alumnes del diploma en Gestión y Conservación de Archivos y Bibliotecas Patrimoniales.

Durant els mesos de setembre i octubre de 2023, la resta de professors de la Facultat que participen en el projecte continuaran en els diferents cursos, amb uns 100 alumnes repartits entre els tres països. Aquests cursos són la segona part del projecte de col·laboració en la formació de professionals repartits en les sis seus universitàries llatinoamericanes participants en el projecte.