Urbano i Guallar, a la Jornada #InterCRECS2023 a Madrid

Els professors de la FIMA, Cristóbal Urbano i Javier Guallar, van participar a la Jornada InterCRECS 2023 sobre revistes científiques que va tenir lloc el passat 19 de setembre de 2023, a la Facultat de Medicina de la Universidad Complutense de Madrid.

El professor Urbano va impartir la conferència “Políticas sobre preprints en revistas académicas” i el professor Guallar va moderar la sessió “Buenas prácticas de publicación de revistas científicas en redes sociales” amb una conferència de Natalia Arroyo.

A la jornada van assistir unes 120 persones, entre editors i gestors de revistes acadèmiques, personal bibliotecari i investigadors de l’àrea, i es va poder seguir a les xarxes socials amb l’etiqueta #InterCRECS2023.