Convocatòria per fer una estada a l’Istituto Universitario Europeo de Florència

Com cada any, l’Istituto Universitario Europeo, un centre de recerca de la Unió Europea especialitzat en ciències socials i ubicat a San Domenico di Fiesole (Florència), convoca pràctiques remunerades adreçades a graduats recents de grau o màster en l’àmbit de la Informació i Documentació, que hagin acabat els estudis en els últims 18 mesos.

Les pràctiques tenen lloc a la biblioteca i tenen una durada de dotze mesos, dels quals els tres primers són un període de prova. Les pràctiques ofereixen una remuneració de 1.360 € mensuals (subjecte a variació), costos de desplaçament i assegurança mèdica.

Per fer la sol·licitud, es demana tenir habilitats TIC, habilitats comunicatives i habilitats per treballar en un equip internacional, a la vegada d’un excel·lent nivell d’anglès i una segona llengua europea. Podeu consultar a la seva pàgina web les condicions i detalls de cada beca. Si voleu participar-hi, heu d’enviar el vostre currículum, una carta de motivació i dues cartes de recomanació a lib.trainee@eui.eu.

Termini de presentació de sol·licituds per començar al febrer o al novembre del 2024: 31 d’octubre de 2023.

Al blog Mòbils FIMA, trobareu les impressions dels becaris que han gaudit de les beques en convocatòries anteriors. Actualment, l’Istituto Universitario Europeo (IUE), a part de la biblioteca, també ofereix beques per a graduats en altres departaments, com la beca en multimèdia, especialment atractiva per als estudiants del grau en Comunicació Audiovisual o del doble grau (InfoCom). Busquen becaris al Servei Immobiliari, al Servei de Comunicació i al Centre Robert Schuman. Podeu consultar tots els detalls a la seva pàgina web.