Campus

Curs d’aplicació del Protocol contra violències masclistes i LGTBIQ+fòbiques a la Universitat de Barcelona

El curs va dirigit a tota la comunitat universitària, PAS, PDI i alumnat, i en el cas de l’alumnat el curs dona opció a poder obtenir un crèdit de lliure elecció.

El curs és molt complet i, com en l’anterior edició, incorpora informació sobre la “Ley 3/2022, de 24 de febrero, de convivencia universitaria” i el mòdul de primers auxilis emocionals.

Trobareu obertes les inscripcions per a tota la comunitat universitària: alumnat, PAS i PDI.

Dues edicions disponibles:

• Primera edició: Dilluns dia 9 octubre, de 10 a 14.30 h

Dimarts dia 10 octubre de 10 a 14.30 h

• Segona edició: Dilluns 16 d’octubre de 16 a 20.30 h

Dimarts 17 d’octubre de 16 a 20.30 h

Cada edició compta amb quatre mòduls (9 h síncrones + treball individual). Hi ha la possibilitat de reconeixement d’1 crèdit de lliure elecció per a l’alumnat. Per acreditar el curs cal superar el qüestionari d’avaluació associat a cada mòdul i assistir a un mínim del 80 % d’hores de les sessions virtuals. S’emetrà un certificat d’assistència en la finalització del curs.

Recordeu que teniu disponible al web el Protocol de la Universitat de Barcelona per a la prevenció, detecció i actuació contra les situacions d’assetjament sexual i per raó de sexe, gènere o orientació sexual, i altres conductes masclistes.