Activitats

Èxit de la IX Viquimarató d’Informació i Comunicació

Dimecres 25 d’octubre de 2023, al CRAI Biblioteca de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals, va tenir lloc la IX edició de la Viquimarató 2023 d’Informació i Comunicació amb l’objectiu de fer créixer el nombre d’articles relatius als ensenyaments que s’imparteixen a la Facultat i millorar la qualitat dels que ja existeixen. Aquesta edició també es plantejava amb perspectiva de gènere per tal que augmentessin els continguts sobre biografia de dones. Per aquest motiu també van participar membres del projecte del Plan Nacional I+D+I Dones i Wikipedia de la FIMA.

Entre els assistents hi havia membres del CRAI, els alumnes de l’assignatura de «Fonts d’informació», de segon curs de Gestió d’Informació i Documentació Digital (GIDD), impartida pel professor Amadeu Pons i altre alumnat de la FIMA. L’activitat també formava part del Passaport a la professió de la Facultat.

La sessió la van impartir membres del projecte Viquidones. El David Ramírez, amb aquesta presentació, va donar un context general a la Viquipedia amb algunes recomanacions per editar. A continuació, la Pilar Salvatella va fer la presentació «Viquipèdia, també una batalla de gènere».

Més informació:

Podeu recuperar l’article complet al Blog del CRAI Biblioteca d’Informació i Mitjans Audiovisuals i la gravació al canal de YouTube de la BIMA.