Sessions del Passaport a la professió per als alumnes de GIDD i InfoCom

Amb el nou curs s’inicien les activitats programades en el marc del Passaport a la professió entre els alumnes de GIDD i d’InfoCom.

El passat dimecres 18 d’octubre de 2023, els alumnes de 1r van realitzar la seva primera activitat del Passaport a la professió. Anna Lluch, orientadora del SAE, els va parlar de com afrontar amb èxit l’estudi universitari. La sessió la va finalitzar amb una activitat que va ser molt del gust dels alumnes: un elevator pitch. A continuació, els estudiants van participar activament en una tutoria de grup per valorar les primeres setmanes de curs.

Els alumnes de 2n, el passat dimecres 25 d’octubre, també van dur a terme activitats relacionades amb el Passaport a la professió. En aquest cas, Anna Lluch va parlar dels interessos i les habilitats i competències dels alumnes en relació amb la professió; va cloure la sessió amb una simulació d’entrevista. Seguidament, els alumnes van participar en la Viquimarató organitzada per la Biblioteca CRAI de la FIMA.