Campus

Convocatòria de beques de col·laboració de la UB adreçades a estudiants de la FIMA

La Universitat de Barcelona ha convocat beques de col·laboració que tenen com a requisit específic o com a mèrit ser estudiant de grau o màster de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals. N’hi ha de l’àmbit del grau en Gestió d’Informació i Documentació Digital, en Comunicació Audiovisual, i del doble grau InfoCom.

Les beques específiques són:

• 2023.14.AGP.1. Beca de col·laboració amb l’Oficina d’Assistència en Matèria de Registres (Edifici Històric).
  • 2023.14.AGP.2 Beca de col·laboració amb l’Oficina d’Administració Electrònica i Gestió Documental (Edifici Històric).
  • 2023.14.CCiT.2. Beca de Col·laboració amb els CCiTUB (Unitat TIC i Comunicació).

El termini de presentació de sol·licituds és fins al 10 de novembre de 2023.