maria ariadna marta 2023
Activitats

Exalumnes de GIDD expliquen la seva experiència durant una sessió orientativa de TFG

El passat dilluns, 11 de desembre de 2023, va tenir lloc a la FIMA una sessió informativa sobre la realització del Treball de Fi de Grau adreçada als estudiants de 4t del grau en Gestió d’Informació i Documentació Digital (GIDD), que l’hauran de treballar el semestre vinent.

Van intervenir tres exalumnes, recentment titulades, que explicaren la seva vivència durant la gestació del TFG: Ariadna Muntada Juncà, Marta Roig Maya i María Kumari Torres Campo. Van abordar temes com la planificació, la metodologia, les dificultats i els èxits, fent de la sessió un espai enriquidor gràcies a les diferents temàtiques i perspectives de cadascuna. Totes tres van destacar la importància de la constància en la dedicació, l’organització del temps, l’acotació dels objectius i la comunicació fluida amb les respectives tutores.

Seguidament, es va prosseguir amb la presentació per part de la coordinadora de TFG de GIDD, Carina Rey, i la coordinadora del grau, Aurora Vall. El propòsit de la sessió era orientar l’alumnat a partir de consells pràctics per encarar millor el TFG, presentar l’estructura general del treball i resoldre alguns dubtes comuns.