Convocatòria de beques de col·laboració adreçades a estudiants de la FIMA

La Universitat de Barcelona ha fet pública la convocatòria de primavera de les beques de col·laboració. Aquest any, s’ofereixen fins a 132 beques de col·laboració. Les beques adreçades a estudiants de la FIMA són les següents:

• 2024.1.CRAI.1 – 2024.1.CRAI.36. CRAI de les diferents facultats de la UB: Biblioteca de Belles Arts, Biblioteca de Biologia, Biblioteca del Campus de Bellvitge, Biblioteca del Campus de Mundet, Biblioteca de Ciències de la Terra, Biblioteca de Dret, Biblioteca d’Economia i Empresa, Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació, Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història, Biblioteca Física i Química, Biblioteca Informació i Mitjans Audiovisuals, Biblioteca de Lletres, Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica, Biblioteca del Campus Clínic, Biblioteca del Pavelló de la República, Biblioteca de Fons Antic, Unitat de Procés Tècnic, Unitat de Serveis, Unitat de Gestió de la Col·lecció i Unitat de suport a la docència.
  • Beca de col·laboració de Nous Formats (àrea de Comunicació). 2024.1.NF.2.
  • Beques de Col·laboració amb l’Oficina de l’Arxiu Històric i Patrimoni Documental. 2024.1.OAP.1 – OAP.4.
  • Beca de col·laboració amb la Unitat de Comunicació Institucional. 2024.1.UC.1.
  • Gestió de projectes multilingües. 2024.1.SL.4

El termini de presentació de sol·licituds és del 22 d’abril al 21 de maig de 2024, ambdós inclosos.