Campus

Torna el cicle d’activitats i conferències a la Universitat de Barcelona ‘Maig aranès’ 2024

Els Serveis Lingüístics de la Universitat de Barcelona, amb seu a l’edifici de la FIMA, han organitzat la tercera edició del cicle d’activitats i conferències «Maig aranès a la UB», per difondre i promocionar la llengua i la cultura occitana aranesa a la Universitat de Barcelona i a la població en general. Aquest cicle s’emmarca en el programa Interlingua de la Generalitat de Catalunya per a actuacions de foment i ús de terceres llengües en l’àmbit universitari.

Durant el mes de maig hi haurà activitats i conferències sobre temes lingüístics i culturals, amb la participació de persones i institucions vinculades a la llengua i la cultura occitana aranesa.
Aquests actes s’enregistraran i es podran veure al portal Hèm Aranés.

Tots els actes són gratuïts. Esperem que aquest cicle sigui del vostre interès i que en feu la màxima difusió. Vos i demoram! Us hi esperem!

Podeu veure el programa complet i les ubicacions aquí