façana posterior de la FIMA amb edificis i Collserola i Tibidabo de fons

Nous representants de l’alumnat a la FIMA

El passat divendres 10 de maig de 2024 van tenir lloc les eleccions dels estudiants de la Universitat de Barcelona, i a la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals (FIMA) van ser elegits com a nous representants:

• Al Consell d’Estudis d’Informació i Documentació i de Gestió d’Informació i Documentació Digital: Carla Aguilar Lorusso, Isaac Bonet Bosch, Martina Castelló Caus, Albert Fabregat Ruiz, Blanca Gallardo Cabañas, Xavier Hernández Ferran, Sara Martínez Rodas, Irene Mayolas Delgado, Marcos Pozo Córdoba, Guillem Vidal Casas, Laia Vilà Carreras.
  • Al Consell d’Estudis de Comunicació Audiovisual: Irene Garcia Rodríguez, Xavier Hernández Ferran, Claudia Martín Ibáñez, Jaume Mitjans Manau, Miquel Munar Pizà, Maria Robledo Martínez.
  • A la Junta de Facultat: Oriol Albis Cubells, Ariadna Bonnín Jorge, Blanca Gallardo Cabañas, Xavier Hernández Ferran, Sara Martínez Rodas, Jaume Mitjans Manau, Miquel Munar Pizà, Marcos Pozo Córdoba, Laia Vilà Carreras.
  • Al Claustre de la UB: Blanca Gallardo Cabañas i Xavier Hernández Ferran.

Podeu trobar tota la informació relacionada amb els representants en aquesta pàgina de la Facultat.