Recursos per planificar el teu futur acadèmic i professional

El CRAI Biblioteca d’Informació i Mitjans Audiovisuals ha publicat una guia molt interessant per a l’alumnat i graduats de cara a recursos tant per trobar feina, com per continuar la formació. El teniu disponible al dipòsit digital. Aquest recurs el va estar treballant l’estudiant Màrius Jordà durant la seva estada de pràctiques a la biblioteca.

En aquesta presentació hi trobaràs informació útil sobre què pots fer després de graduar-te o mentre estudies: cursar un màster o un postgrau, què us ofereixen diferents entitats com el SIOF, SAE, Alumni, COBDC, buscar feina, fer oposicions o estudiar a l’estranger. Finalment, les diferents oportunitats que tens un cop graduat en Gestió d’Informació i Documentació Digital i Comunicació Audiovisual.

Podeu llegir la publicació completa al blog del CRAI BIMA.

Aquí podeu descarregar la guia: Recursos per planificar el teu futur acadèmic i professional