Professorat

Formació patrimonial a Bolívia en el marc de la sostenibilitat del projecte Erasmus+ CODICIS

En el marc de la sostenibilitat del projecte Erasmus+ CODICIS, alguns dels socis participants han iniciat una fase de formació addicional després de rebre la formació en la qual van participar els professors de la Facultat. Alguns dels vídeos educatius en obert (open educational resources) realitzats amb l’ajuda dels tècnics d’audiovisuals de la nostra Facultat s’estan utilitzant en un curs sobre la història del paper, l’enquadernació i la impremta a la Universidad Mayor de San Andrés (La Paz, Bolívia). Aquests cursos fets el 2024 formen part de les estratègies de continuïtat de cadascuna de les sis universitats hispanoamericanes participants en el projecte Erasmus+ finançat per la Comissió Europea.