Cloenda del curs de la Universitat de l’Experiència

El passat dimecres 12 de juny de 2024 a l’Aula Capella de l’Edifici Històric, va tenir lloc l’emotiu acte de cloenda del curs del programa «Biblioteques, llibres i escriptures en la història» que s’imparteix a la nostra Facultat i que forma part de la Universitat de l’Experiència (UdE). Va comptar amb l’assistència del director, Carles Buenacasa, el qual va destacar el paper social de la UdE. En representació dels alumnes intervingué Mercè Álvarez que va posar en relleu l’encert de la UB en fomentar la formació continuada de les persones grans. En la mateixa línia, la coordinadora del programa, Concepción Rodríguez, va insistir que el desig de conèixer és l’ànima que mou tots els que formen part del projecte UdE.