Acabament de la desena promoció del postgrau en Llibreria

El passat 17 de juny de 2024, amb la sessió de defensa dels treballs finals, va acabar la desena edició del diploma de postgrau en Llibreria, corresponent al curs 2023-2024. Un total de sis treballs varen ser presentats en aquesta ocasió, tres dels quals corresponien a projectes reals de llibreries que es pensen tirar endavant en un futur més o menys pròxim. El tribunal va ser format per Gemma Barrufet, secretària de la Junta del Gremi de Llibreters, David Baró, responsable del mòdul de Màrqueting, i Lluís Agustí, director de l’Escola.

Amb aquest acte acadèmic es tanca oficialment la desena promoció del diploma de postgrau en Llibreria, que ha comptat com a alumnes en aquesta ocasió amb tres llibreteres que ja treballaven; quatre alumnes més han estat contractats durant el curs; una ha obert la seva pròpia llibreria, i tres alumnes més tenen plans ferms d’obrir-ne una de pròpia.

Des del 2012, quan va començar aquest projecte, s’han format en els rudiments professionals de la gestió de la llibreria més de 220 persones, i els seus diplomats han obert, per ara, un total de 26 llibreries, de les quals només quatre han hagut de tancar. El proper curs 2024-25 es programarà una nova edició de la formació adreçada a llibreters en exercici, el títol d’expert en Gestió de Llibreria. Al setembre s’obrirà el període de preinscripció.

El tribunal va ser format per Gemma Barrufet, David Baró i Lluís Agustí.