Jorge Franganilo formació professorat batxillerat menorca
Professorat

Jorge Franganillo participa en una formació de professorat de Batxillerat a Menorca

El dissabte 6 de juliol, el professor Jorge Franganillo va participar en la jornada de formació titulada «Com orientar i avaluar un bon TRB amb l’existència de la IA», adreçada a 36 professors de Batxillerat de Menorca. L’esdeveniment, organitzat pel Centre de Professorat de Menorca i l’Institut Menorquí d’Estudis (IME), es va celebrar al Llatzeret de Maó i va comptar també amb la participació de Llorenç Arguimbau Vivó (professor de la UOC) i Alfredo Sánchez Krellenberg (Institut de Desenvolupament Professional de la UB).

Els ponents van proporcionar pautes sobre mètodes d’avaluació de treballs de recerca, alineats amb els criteris de la recerca en diverses branques del coneixement. A més, van oferir eines per a la recerca i l’avaluació en un context influït per la intel·ligència artificial, i van fomentar un espai de reflexió entre els docents. Aquesta activitat s’emmarcava dins el programa Vinculum, iniciat a finals de 2022 amb l’objectiu d’establir i reforçar els vincles entre el sector educatiu i l’IME, entre la recerca i l’educació, i entre l’alumnat de Secundària i el seu territori.