Professorat

Presentacions d’investigadores del projecte TRANSGELIT a diversos congressos

De l’1 al 3 de juliol de 2024 va tenir lloc a Granada el II Congreso de Antropología Feminista, en què les investigadores de la FIMA Priscila Álvarez, Laura Fernández i Anna Iñigo van presentar dues comunicacions. La primera, sobre “sexpreading” com a violència digital entre adolescents, i la segona sobre l’humor masculinista mediatitzat com a forma de socialització entre homes joves.

D’altra banda, del 26 al 29 de juny va tenir lloc a Sevilla el XV Congreso Español de Sociología: #SociologíaParaLaSociedadDigital, en què la investigadora de la FIMA Anna Iñigo va presentar una comunicació per parlar del projecte TRANSGELIT i sobre la manosfera en entorns escolars.

Anteriorment, Vítor Blanco i Anna Iñigo van presentar TRANSGELIT a la II Jornada sobre estudis i experiències LGBTIQA+ a l’acadèmia: “Spreading Queer Knowledge”, organitzada per la Universitat Oberta de Catalunya.