Campus

6 beques per assistir a la DECriS Summer School on Information Science (DESS 2021)

Entre el 6 i el 10 de setembre de 2021 se celebrarà a Osijek (Croàcia) la DECriS European Summer School on Information Science (DECris ESSIS). Es tracta d’una escola d’estiu adreçada a estudiants i a titulats recents interessats en l’àmbit de la Informació i la Documentació. El Programa Provisional de l’Escola està ja disponible i combina activitats acadèmiques juntament amb activitats d’extensió cultural i visites que es desenvoluparan en anglès.

Els beneficis de participar en aquestes activitats d’intercanvi sota el Programa Erasmus+ són nombrosos tant des del punt de vista de l’adquisició de coneixements, com des del punt de vista del rodatge que s’obté en habilitats de comunicació en un entorn internacional.

L’Escola d’Estiu és una de les activitats del projecte DECriS, finançat pel programa Erasmus+ (Project: 2020-1-HR01-KA226-HE-094685) i en el qual participa la nostra Facultat. Per aquesta raó disposem de sis beques d’assistència per a alumnes, que inclouen el cost del desplaçament, inscripció i allotjament durant la setmana que dura l’Escola.

Per sol·licitar una de les sis beques cal ser estudiant de 3r o 4t del grau d’Informació i Documentació, o del grau de Comunicació Audiovisual. També ho poden demanar les persones que s’hagin graduat en aquestes dues titulacions durant el passat curs 2019-2020 i que estiguin interessades a cursar un màster de l’àrea d’Informació i Documentació.

Sol·licitud: s’ha d’enviar abans del 15 de maig per correu electrònic al coordinador UB del projecte DECriS (Cristóbal Urbano: urbano@ub.edu), indicant al tema del missatge “DECriS ESSIS 2021” i adjuntant:

• Formulari de sol·licitud
  • Currículum vitae en anglès (màxim, dues pàgines)
  • Expedient acadèmic que inclogui la nota mitjana
  • Carta de presentació en anglès (màxim, una pàgina) amb els motius que justifiquen la sol·licitud i l’interès de la persona candidata per cursar estudis de màster en l’àrea d’Informació i Documentació.