Professió

Carlos Lopezosa, premi extraordinari del doctorat de comunicació a la UPF

L’investigador visitant a la FIMA Carlos Lopezosa ha estat guardonat amb el XIX Premi Extraordinari de Doctorat del Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra per la seva tesi “SEO, periodisme i comunicació: conceptes, eines i processos per optimitzar la visibilitat web dels mitjans digitals”. Lopezosa ha rebut la distinció a l’acte de lliurament dels premis acadèmics a estudiants de grau, de màster i de doctorat el passat 21 de desembre de 2022.

La tesi de Lopezosa va ser dirigida pels doctors Lluís Codina i Carlos Gonzalo-Penela, i hi va abordar la visibilitat del periodisme a les plataformes digitals i el posicionament en cercadors (SEO) aplicat a mitjans de comunicació. La seva recerca va tenir com a objectiu formular anàlisis i proposar metodologies i protocols de posicionament dels mitjans a Google i a YouTube.