Concedits diversos projectes REDICE a professorat de la Facultat

S’ha fet pública la llista dels projectes que han estat acceptats dins la convocatòria REDICE-20 de projectes de recerca de la Universitat de Barcelona en innovació docent. Dos dels projectes seleccionats són dirigits per professores de la FIMA:

– Disseny curricular utilitzant una metodologia bottom-up basada en la visibilitat web. El cas pràctic de formació del professorat sobre els Objectius de desenvolupament sostenible, dirigit per Mari Vállez.

– GENDIMS (Gender Perspective in lnformation and Media Studies): anàlisi i proposta, dirigit per Anna Villarroya i Maria Jose Masanet

També, en un tercer projecte hi participa professorat de la Facultat: Anàlisi de l’impacte i les necessitats de l’estudiantat amb discapacitat en un context de docència no presencial o mixta, dirigit per Mireia Ribera.