De re linguae

Convocatòria d’ajuts adreçats a estudiants per promoure la formació i l’acreditació de terceres llengües

L’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) ha publicat la convocatòria de tres tipus d’ajuts per  promoure la formació i l’acreditació de terceres llengües. adreçada als estudiants que han iniciat per primera vegada els seus estudis de grau en una universitat catalana durant el curs 2014-15.

• Ajuts per sufragar les despeses de la matrícula de la prova d’acreditació adreçats a estudiants que s’hagin presentat a la prova CLUC durant el curs 2014-15 i l’hagin superat amb un nivell de coneixements de B2.
  • Ajuts per fer cursos de terceres llengües del sistema educatiu català que permetin assolir el nivell B1 o els subnivells B2.1 o B2.2 del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR) mitjançant cursos oferts per les universitats catalanes, l’Escola Oficial d’Idiomes o l’Institut Obert de Catalunya.
  • Ajuts per a fer cursos de terceres llengües reconegudes pel sistema educatiu català que permetin assolir els nivells A2 o B o els subnivells B2.1 o B2.2 del MECR mitjançant cursos oferts per les universitats catalanes, l’Escola Oficial d’Idiomes o l’Institut Obert de Catalunya adreçats a estudiants que tenen concedida una beca Equitat en tram 1 (Equitat 2014) o una beca general del MECE (Gral 2014).

Per a més informació, consulteu la pàgina web de la Facultat o aneu a: http://www10.gencat.cat/agaur_web/AppJava/catala/a_beca.jsp?categoria=universitaris&id_beca=21223