Convocatòria d’una beca Màster+UB a la FIMA durant el curs 2023-2024

S’ha obert la convocatòria de 24 beques de col·laboració amb la Universitat de Barcelona dins del Programa Màster+UB de captació d’estudiants per cursar un màster universitari i incentivar vocacions científiques en el si d’un grup de recerca durant el pròxim curs 2023-2024.

Una d’aquestes beques es dirigeix a alumnes que es vulguin matricular als màsters oficials de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals: màster en Gestió de Continguts Digitals, màster en Biblioteques i Col·leccions Patrimonials, màster en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura i màster en Humanitats Digitals. La beca es porta a terme al Centre de Recerca, Informació, Comunicació i Cultura (CRICC) per tal de col·laborar en tasques de recerca:

• Suport a la recerca del grup on s’integri el beneficiari
  • Realitzar el projecte presentat amb les tasques següents:
    • Col·laborar en les tasques de recerca de l’equip en què s’integri.
    • Participar en reunions de treball i incorporar el valor del treball en equip.
    • Desenvolupar el treball final de màster al si de l’equip de recerca sota la direcció d’un tutor.
    • Planificació de les tasques de treball final de màster.
    • Definir la metodologia i estudi dels antecedents sobre el tema.
    • Realització dels treballs experimentals.
    • Anàlisi dels resultats obtinguts i valoració dels seu impacte científic

El termini de presentació de sol·licituds és del 27 d’abril al 16 de maig de 2023. Per a més informació, contacteu amb els coordinadors dels respectius màsters o amb Miquel Térmens (termens@ub.edu).