Crònica de BOBCATSSS 2015 (Brno) i ressò de BOBCATSSS 2014 (Barcelona)

Francesc García i Gerard Vidal són els autors de la crònica que podeu llegir al Blok de BiD sobre el congrés d’estudiants d’IiD BOBCATSSS 2015 que va tenir lloc a Brno (República Txeca) els dies 28, 29 i 30 de gener. Enguany, la representació de la Facultat ha anat a càrrec d’Ana Lis Raimúndez, Ruth Latorre, Gerard Vidal i Francesc García, que hi han presentat la comunicació «Labs, Makerspaces and their challenge to develop library services in an innovative environment».

Els professors Jesús Gascón i Andreu Sulé han acompanyat els estudiants, i Andreu Sulé ha assistit en nom de la Facultat a la reunió d’EUCLID —l'associació europea dedicada a la docència i a la recerca en IiD— que se celebra anualment en el marc del congrés. Precisament, ens complau anunciar que EUCLID s’ha fet ressò a la seva pàgina web de l’article de Lluís Anglada «Are libraries sustainable in a world of free, networked, digital information?» (El professional de la información, vol. 23, 2014), basat en la conferència que va pronunciar a la cerimònia inaugural de BOBCATSSS 2014 a Barcelona. Aquest mateix article va estar ressenyat al Current cites de novembre de 2014 i també se n’ha publicat un apunt a Wiley, en ocasió de la conferència de l’American Library Association (ALA) que ha tingut lloc a Xicago.