Activitats

Darreres activitats d’Avaluació i qualitat del grau d’Informació i Documentació

Els alumnes de l’assignatura Avaluació i qualitat del grau d’Informació i Documentació han participat en les dues darreres activitats del curs.

El passat 9 de maig, els alumnes van visitar la Biblioteca i la Fototeca de l’Institut Amatller d’Art Hispànic de la mà de la seva responsable. Núria Armengol va parlar dels orígens de l’Institut i de la seva col·lecció, altament especialitzada i única en el món per les seves característiques, els criteris de classificació seguits i la tipologia de demandes més habituals. També va mostrar documents de la impressionant fototeca (tant els positius com algunes plaques de vidre) i les noves instal·lacions del dipòsit de la biblioteca. La trobada es va acabar amb una visita comentada al pis principal de la casa Amatller.

Finalment, el passat 14 de maig, la professora Sílvia Argudo, responsable del Sistema de Qualitat de la Facultat, va fer la xerrada «El sistema de qualitat de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació». Seguint una tècnica de ludificació que va estar molt ben valorada pels alumnes, va presentar el Sistema d’Assegurament Intern de la Qualitat (SAIQU) de la Facultat.