Disponibles els enregistraments vídeo del DECriS Multiplier Event BCN 2021

Ja estan disponibles al Canal YouTube de la FIMA els cinc enregistraments de la trobada realitzada el passat mes de novembre en el marc del projecte Erasmus+ DECriS, dins d’aquesta llista de reproducció.

Cal destacar la conferència principal de la trobada que sota el títol “Increasing student appropriation of course content using arts-informed pedagogy. Some reflections on the covid-19 pandemic and lockdown experience” va impartir Fidelia Ibekwe, professora de la Aix-Marseille Université i editora de la revista Education for information.

Les properes activitats durant aquest 2022 dins el projecte DECriS seran el Multiplier Event de Sòfia (Bulgària) que es desenvoluparà en format híbrid durant el mes de maig, i l’Escola d’Estiu per a alumnat, que tindrà lloc a finals d’agost a Hildesheim (Alemanya).

Tot i que encara no s’ha publicat la convocatòria de l’Escola d’Estiu, tots aquells alumnes que estiguin interessats poden revisar les dades de la convocatòria anterior que va tenir lloc a Osijek, ja que el que es demanarà per presentar candidatura serà molt similar. També poden sol·licitar informació al coordinador del projecte per part de l’UB, Cristóbal Urbano (urbano@ub.edu).