Activitats

El 15 de setembre acaba el termini per presentar els resums de les contribucions dels estudiants a BOBCATSSS 2016

La propera edició de BOBCATSSS —el congrés d’estudiants d’IiD organitzat per estudiants d’IiD, sota els auspicis d’EUCLID (European Association for Library and Information Education and Research)— tindrà lloc entre el 27 i el 29 de gener de 2016 a la ciutat de Lió (França). BOBCATSSS 2016 celebrarà les seves sessions sota el lema Information, libraries and democracy, amb els subtemes següents:

• el paper de les biblioteques a les cultures democràtiques
  • llibertat intel·lectual i censura
  • biblioteques, accés obert i dades obertes
  • protecció de la privacitat

Animem els estudiants d’IiD a assistir a aquest congrés i els recordem que el termini de presentació dels resums de comunicacions i pòsters acaba el 15 de setembre. Per a més informació, podeu posar-vos en contacte amb el professor Andreu Sulé, el reponsable de BOBCATSSS a la Facultat. Aquesta és una magnífica oportunitat per conviure i intercanviar experiències amb professors i estudiants d’IiD d’arreu d’Europa!