• Aquest esdeveniment ja ha passat.

«El paper dels mitjans davant els reptes de les societats democràtiques» (27 de gener)

gener 27, 2010 @ 11:30 - 12:30

El proper 27 de gener a les 12:30 h tindrà lloc una nova sessió dels Debats UB, dedicada a «El paper dels mitjans davant els reptes de les societats democràtiques». En aquest cas es tracta d’una sessió dedicada a les relacions entre mitjans de comunicació i política, feta amb la col·laboració de la nostra Facultat i de la Facultat de Filologia i Comunicació.

L’acte comptarà amb la ponència que dona títol a la sessió, de Joan Maria Morros, degà del Col·legi de Periodistes de Catalunya i una taula rodona, conduïda per Francisco Esteban, vicerector de Comunicació de la UB, amb la participació de Joan Julibert i Marta Lasalas, professors del grau de Comunicació i Indústries Culturals de la UB, Lydia Sánchez, professora del grau de Comunicació Audiovisual de la nostra Facultat, i Ramón Reig, professor d’Estructura de la Informació de la Universidad de Sevilla.

L’acte tindrà lloc el dilluns 27 de gener, a les 12:30, a l’Aula Magna de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona (Gran Via de les Corts Catalanes, 585). L’entrada és lliure, confirmant l’assistència aquí.

Mostra els detalls

Data: