Professorat

El professor Juan-José Boté, nou representant de la UB al consell executiu de BOBCATSSS

El professor de la FIMA Juan-José Boté ha estat escollit nou representant del consell executiu de l’organització BOBCATSSS en substitució del professor Jesús Gascón. BOBCATSSS és una entitat que agrupa les principals universitats europees que compten amb un departament de Ciències de la Informació. BOBCATSSS s’encarrega de la coordinació global dels congressos que es celebren cada any en diferents ciutats. El congrés està destinat a estudiantat de Ciències de la Informació que s’inicien en la recerca. Altres noves membres al consell executiu són Jamie Johnston (OsloMet, Noruega) i Dóra Szabó (Universitat de Debrecen, Hongria). També s’ha escollit la nova presidenta executiva de BOBCATSSS, Joumana Boustany (Universitat Gustave-Eiffel, França) en substitució de Tania Teodorova (Universitat de Sofia, Bulgària).