El pròxim BOBCATSSS, a Coïmbra (gener 2024)

BOBCATSSS és el nom d’un congrés internacional sobre informació i documentació que se celebra anualment. És organitzat per estudiants i per a estudiants d’aquesta àrea (però també hi són benvinguts els professionals), cada any en una ciutat diferent (el 2014 va tenir lloc a Barcelona). Aquest congrés va començar el 1993 i el seu nom és format per les inicials de les ciutats d’on són les universitats que varen crear-lo. (La segona B som nosaltres.) La pròxima edició tindrà lloc els dies 23-25 de gener de 2024 a la Universitat de Coïmbra (Portugal). El tema principal és «La professió d’informació i documentació i el desenvolupament sostenible», amb una gamma àmplia de subtemes. És habitual que en cada edició del BOBCATSSS alguns estudiants de la nostra Facultat hi prenguin part, vegeu les notícies anteriors al respecte. La Facultat acostuma a convocar uns ajuts econòmics per facilitar-hi el desplaçament. Els estudiants que ho vulguin considerar, poden sentir-s’hi encoratjats si llegeixen aquestes entrades del blog Mòbils FIMA. Per a més informació sobre BOBCATSSS 2024, podeu seguir el seu lloc web oficial o posar-vos en contacte amb el professor Juanjo Boté. El pròxim 12 de maig, a les 15 h, hi haurà una reunió informativa per a tothom qui en vulgui saber més.