Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Celebració del Dia Internacional de les Dones a la Facultat

març 5, 2019 @ 12:00 - 13:00

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de les Dones, la Comissió d’Igualtat de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació ha organitzat un acte que tindrà lloc a la Sala d’Actes de la Facultat el dia 5 de març a les 13:00 h.

L’acte s’iniciarà amb unes paraules de benvinguda a càrrec de Miquel Termens, degà de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació i continuarà amb les ponències de les professores de la Facultat, Anna Marquès i Anna Villarroya.

Amb el títol «Dones: cultura i audiovisual. Quan la paritat no compta», Anna Marquès, delegada de CIMA a Catalunya i professora en el grau de Comunicació audiovisual, ens parlarà de la paritat en el sector audiovisual. D’altra banda, Anna Villarroya, coordinadora del Doctorat Interuniversitari en Estudis de Gènere: Cultures, Societats i Polítiques, amb el títol «Progressió professional de les dones en el sector cultural a Catalunya» tractarà el tema de les desigualtats de gènere en el sector cultural.

Mostra els detalls

Data: