• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Conferència «The discipline of organizing» de Robert J. Glushko (28 de maig)

maig 28, 2015 @ 15:00 - 16:00

El proper dijous 28 de maig, a les 16 h, el professor Robert J. Glushko impartirà la conferència «The discipline of organizing» a la Sala de Juntes de la Facultat. La conferència analitza el concepte de sistema d’organització i les aproximacions que s’hi han fet des d’àmbits disciplinars diferents. El professor Glushko va publicar el llibre The Discipline of Organizing (MIT Press, 2013) que l’ASIST va guardonar com a «Book of the Year» el 2014.

Robert J. Glushko és professor a la Berkeley School of Information (University of California) des de 2002. Amb anterioritat, va treballar més de deu anys a Silicon Valley, on va fundar quatre empreses relacionades amb la publicació digital i el comerç electrònic. És doctor en psicologia cognitiva (University of California, San Diego), màster en Software Engineering (Wang Institute) i llicenciat en Psicologia experimental (Stanford).

Les persones interessades a assistir a la conferència, s’han d’inscriure enviant un missatge a Mercè García (mercegarciab@ub.edu).

Mostra els detalls

Data: