Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Seleccionades dues obres d’alumnes de CAV per al DocsBarcelona

maig 29, 2015 @ 16:30 - 17:30

Dos documentals produïts per alumnes del nostre grau de CAV opten al premi DOC-U del Festival Internacional de Cinema Documental DocsBarcelona.

Es tracta de Prólogo, dirigit i produït per Elena Pauné, amb la supervisió del professor Ricardo Íscar, de l’assignatura Documental, i A la utopia, dirigit per Gemma Monzó, que va comptar amb un equip de producció format pels també estudiants Violeta Capella, Irene Pardo, Marta Rifà, Sonia Sánchez i Montse Valls, amb la supervisió dels professors Josep Rovira i Sílvia Pairó, de l’assignatura Projectes II.

DOC-U és una secció del DocsBarcelona que està dedicada a la producció documental universitària a Catalunya i vol ser un espai d’exhibició per als estudiants del grau de Comunicació Audiovisual de diverses universitats catalanes. Enguany, les obres que opten al premi són 10.

Els documentals dels nostres estudiants es projectaran el proper 29 de maig: Prólogo, a les 17:30 h; i A la utopia, a les 19:30 h, a l’auditori del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).

Donem l’enhorabona a l’Elena i a la Gemma i els desitgem molta sort!

Mostra els detalls

Data: